covid

Davant la situació d’emergència per la propagació de la COVID-19 i d’acord amb les restriccions laborals adoptades per les autoritats de Salut Pública,  l’Ajuntament de Talarn realitzarà l’atenció al públic telemàticament de forma prioritària. Per tramitacions que s'hagin d'atendre presencialment l'horari d'atenció serà de 9h a 14h a través de cita prèvia, que es podrà demanar per telèfon o correu electrònic. 

 

 A continuació es transmet informació contrastada emesa pels organismes oficials en relació a la COVID-19

 

 1. Canal Salut: Informació actualitzada del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya en la que s'informa de l’evolució de la malaltia i ens proposa algunes recomanacions per evitar-ne la seva propagació.

 

 2. Protecció Civil:  Un cop assolida la fase de "nova normalitat" el Govern de la Generalitat de Catalunya, a través del Procicat, ha dictat noves mesures per a la contenció de possibles brots. En aquest enllaç podeu trobar informació sobre les principals mesures de protecció. 

 3. Serveis municipals i comarcals

 + Bans municipals   

       -13/03/2020 sobre mesures preventives d'acord amb l'activació del pla PROCICAT

       -16/03/2020 sobre mesures restrictives declarades per l'estat d'alarma

       -23/03/2020 sobre l'inici de les tasques de desinfecció de la via pública i mobiliari urbà

 

  + Consultori mèdic de Talarn: El servei de consultori mèdic es restablirà a partir del dia 5 de juny. Fins a nou avís els dies de visita seran únicament el divendres de 9:30h a 11:30h amb cita prèvia. Les persones amb simptomatologia de la malaltia COVID-19 han de trucar al 061 o en última instància al telèfon del CAP 973650110.

 + Atenció telefònica Servei d'Ocupació de Catalunya 

 

 + Protocol obertura piscina municipal  

 

 + Mesures en les zones de bany de l'embassament de Sant Antoni 

 

 

 

 4. Departament de treball: Recomanacions per a empreses i persones treballadores

 

5. Normativa estatal i catalana en relació a la COVID-19